2010. szeptember 14., kedd

Törzskönyv és chip

Eljött a nap, hogy Lizi megkapja a soron következő oltását. Betöltötte a 3 hónapos kort, így egy újabb kötelezőt, a veszettség elleni oltást kapta meg. És mivel megérkezett a chip is, így azt is meg kellett kapja. Hát, nem volt kellemes egyikőnknek sem. Én fogtam le. Sírt nagyon. Persze biztos fájt, de dokibácsink szerint ebbe volt egy nagy adag hiszti is :)
Lényeg, hogy túl vagyunk rajta. Átnézte, hogy minden rendben van-e vele.
Megkaptuk a törzskönyvet is, amin a családfája látható egész az üknagyszülőkig.

Gondolkodunk az október 3-ai kiállításon, hogy benevezzük a kis szépségünket. Itt lesz a városban, utazgatni sem kell. Csak addig még át kell íratni a nevemre őt. Időbe nem tudom ez kivitelezhető-e még addig. Mert le kell adni a jelentkezést is, stb.

Pénteken volt fürcsi. Én fürdettem egyedül. Muszáj volt, mert egész délelőtt esett az eső, majd a nagy sárban ő vígan szaladgált. Olyan koszos lett, hogy kénytelen voltam megfürdetni. Szerencsére jól viseli már. Nyugodtan állt, egy hangja se volt. A hajszárítótól se fél.
Vasárnap csinálhattam az egészet elölről, mert meghempergett a kisasszony a macskakakiban. Nagyon örültem neki! Mindig történik valami. Ha éppen nem a macskakakit eszik, akkor van csigaevés. Egyik se valami illatos.

Vani babacuccait kicsit átalakítottam, és abban szaladgál reggelente Lizus a deres, vizes fűben. Így legalább csak a lábait kell törölni, a hasát nem. Tervezem, hogy rendelek neki vízhatlan esőkabátot, meg majd a nagy hidegben fog kelleni overál. De azt még nem rendelem meg, mert kinőné mire használni kell.

Egy kép a 3 hónapos csajsziról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.