2010. augusztus 12., csütörtök

Első napok itthon

Először is az 1. közös éjszaka sztorija. Éjfél volt, hogy ágyba kerültem. Úgy terveztem, hogy az első két éjszakát a fekhelye mellett a földön alva töltöm. Ez be is vált, mert egy hangja se volt egész éjjel. Látott engem és neki ez a lényeg. Nagyon ragaszkodik hozzám. Vanitól tart kicsit, mert élénk hangja van, gyors mozdulatokat tesz, amit annyira nem csíp.
Szóval lefeküdt a fekhelyére és gyorsan el is aludt. Kétszer keltem fel vele, hogy igyon kicsit, aztán alvás. Reggel 6-kor kelt, játszott és evett is. Szerencsére minden probléma nélkül eltelt az éjszaka. Pedig eléggé aggódtam, hogy mi lesz.

Napközben szinte az egész délelőttöt átaludta, amit nem is bánok annyira, ha később is így lenne, hisz akkor többnyire senki sincs itthon. Délután ünnepeltük Vani szülinapját. Lizi miatt nem csináltunk nagy felhajtást, csak a szomszédék és a keresztanyjáék jöttek át egy tortázásra. Lizit megnézték, de csak kézmosás után engedtem. Utána mi kimentünk a kertbe. Evés közben aláfestő "zene" Lizus nyüszítése volt. Ezt még szokni kell, hogy nem vagyunk folyamatosan vele.

Este se nagyon akart enni. Reggel óta nem evett. Aggódtam már miatta, így adtam neki két jutifalatot, de nem kellett volna, mert ki is jött belőle :( Kénytelen voltam este egy alvázmosást beiktatni. Félt kicsit, de folyamatosan beszéltem hozzá és megnyugodott. A fésülést is elég jól tűrte.

Éjszaka egyszer kivittem inni, pisilni, aztán reggel 6-ig megint aludt. Ma este már az ágyon fogok aludni és éjszaka nem viszem ki inni. Remélem nem lesz baj.

Ma egész jól evett, bár olyan kis lassú még. Viszont mivel a szája tele van fogakkal, így már beáztatni se kell a tápot.
Felpróbáltuk a nyakörvet, beállítottuk a méretet. Jó az XS-es! Nagyon csini benne, és egész jól tűrte. Amikor elkezdett vakarózni eltereltük a figyelmét valami játékkal.

Most búcsúzom, mert következik az esti játék.
Képek http://gallery.site.hu/u/patrisa/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.