2010. augusztus 8., vasárnap

Utolsó 48 óra

Visszaszámlálás indul. Lizi ma 8 hetes, igazi nagylány. Két nap múlva, vagyis aug. 10-én megyek érte. Nagy az izgalom itthon. Főleg, hogy a lányom nem tudja. Szinte minden percben majdnem elszólom magam. Számoljuk, hogy még hányat kell aludni a szülinapjáig, és akaratlanul is, majdnem elszólom magam, hogy Lizi hazahozataláig hányat kell még aludni. Annyira hihetetlen, hogy így eltelt az idő.

Megvolt a nagybevásárlás. Tulajdonképpen majdnem mindent beszereztünk. Lássuk csak mit is vettünk: fekhely, póráz, nyakörv, etető, itató tálak, jutalomfalatok, fogtisztító rudacskák, rózsaszín szállító doboz, távoltartó cucc, játékok. Megérkezett a táp is, amit rendeltem. Rendeltem sampont és balzsamot, hamarosan az is megérkezik. Vettem fésűt és kefét is. Még venni szeretnék valami gyógynövényes fültisztító folyadékot, és egy valamit nem tudtam beszerezni idáig, a pelust. Aggódok is miatta, mert az egész városban nem lehet kapni. Nincs nagykeren sem. Még megpróbálom Szegeden is, de nem sok esélyt látok rá.

Most röviden ennyi. Képet nem rakok, mert nincs róla friss képem. De ezt a két napot már fél lábon állva is kibírom. Meg az az igazság, hogy pár napja már nem is nézegetem a képeit, mert annyira hiányzik, hogy sokkal rosszabb, ha látom. Viszek az útra fényképezőt, ha el nem felejtem csinálok hazaúton képeket.

Nyitottam egy albumot a képeinknek, ide fogom feltenni Lizusról a képeket: http://gallery.site.hu/u/patrisa/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.