2010. július 17., szombat

Lassan telnek a napok

Hát gondoltam, hogy nehéz lesz kivárni, hogy a kis Lizike 8 hetes legyen. Igaz addig van dolgunk rendesen (takarítás, veszélyes és apró dolgok elpakolása, babakelengye vásárlása). A héten őrült nagy a kánikula. Elkezdtem a takarítást, pakolást, de csak a két szobát csináltam meg, mert meleg van. Van még 3,5 hetünk, így annyira nem izgulok, hogy nem fogunk időben elkészülni. Lányom pihe-puha takaróit, plédjeit előkerestem, hamarosan ki fogom mosni, az jó lesz a fekhelybe. Találtunk sok csörgő-zörgő játékot, azokat kimostuk. Az alsó polcokról már elpakoltuk, kábeleket eltüntettük. Berendeztünk neki a lányom szobájában két polcot, ott lesznek a játékai. Hamarosan megyünk bevásárolni, amit pedig nem sikerül megvennem, azt a neten megrendelem.
Nem volt könnyű a tápot kiválasztani. Akkora a választék. Így, hogy első kutyánk, egyébként is minden nehezebb, mert nincs tapasztalatom, és mindent jól akarok csinálni. Még jó, hogy a fórumon a csajok mindenben segítenek. Ők már ezt átélték, tudják milyen.
A várakozás hosszú estéit azzal töltöm, hogy kutyás könyveket olvasok. Már kiolvastam a "Kutyapszichológia" c. könyvet, ami nagyon tetszett. Sokat jegyzeteltem közben, mert következetesen szeretném nevelni a kutyánkat.
Most a "Neked ugatok" c. könyvet kezdtem, remélem sikerül elolvasnom, mire jön Lizi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.