2010. július 16., péntek

A kezdetek

Hol is kezdődött a kutyaszeretet? Szerintem ez az emberek nagy részében megvan. Sokan úgy növünk fel, hogy van kutyánk, vagy valamilyen háziállatunk. Férjemnek volt egy német juhásza. Kisgyerekként ő volt a játszótársa. Mivel mi panelban laktunk, így nekünk teknősünk, majd cicánk volt csak. A cica megvan, nagyon szeretjük, hugomnál maradt, ő neveli. Most 8 éves. Lányom jövőhónapban lesz 5 éves. Egy ideje mondogatja, hogy szeretne kiskutyát. Nézegeti őket az utcán, szomszédba. Egy kikötése volt, kistestű legyen. Abszolút nem volt ellenemre a dolog. Sőt, azt kérdeztem magamtól, hogy ez nekem eddig hogy nem jutott az eszembe...

Bújtam a netet, kérdezősködtem, hogy milyen fajtát válasszunk. Ráakadtam a társasági kutyák között a bichon havanese, és a coton de tulear fajtákra. Mutattam a lányomnak képeket, azt mondta nagyon tetszik. Fórumokon kérdezősködtem, és végül a coton mellett döntöttünk. Hamarosan összeismerkedtem (a fórumnak köszönhetően) egy tenyésztővel. Neki épp akkor születtek kiskutyák. Nagyon megörültem, hisz neki láttam már korábbi almokról képeket, akik nagyon szép kiskutyák voltak.
1 hetesek voltak a kicsik, amikor megismerkedtem a tenyésztővel. A kis cotonok június 13-án vasárnap születtek. 1 kisfiú és 2 fehér kislány. Mi pont fehér kislányt szerettünk volna.
Akkor így néztek ki:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.